torsdag 28 oktober 2010

Asså

Nej, jag är inte död. Inte heller försvunnen, kidnappad, störfull eller något annat som håller mig från internet. Har bara ingen anledning skriva nu, eftersom meningen med bloggen framförallt var att uppdatera och berätta om hösten- och vinterns sykepleiande. Så att ni här hemma (underbara hemma!) också får följa med på ett hörn, ni vet.

Men nu är jag hemma och kramas, äter, sover, promenerar, springer, umgås och har del alldeles förträffligt. Just idag har temat varit synnerligen inriktat på pyssel i lägenheten; adopterat lite av Davids möbler under tiden det är hans tur att bo i resväska, fantiserat (tja, kanske sjukligt mycket) om nya fina saker jag skulle vilja ha i lägenheten (alternativt om nya lägenheter, eller allra helst hus) och lekt hemmafru och bakat en kladdig och alldeles "over-the-top"-kladdkaka till David som jag tror att han och hans brandmanskompisar just nu avnjuter (?) tillsammans med en flaska sprutgrädde. Haha. Där fick jag till det! Jättekul, tyckte jag! Faktiskt.

NU ska jag dricka ett glas vin och bestämma mig för vad jag ska handla vid ett kommande IKEA-besök, antingen åker jag imorgon med D eller så på lördag med mamsen. Angående Norge så blir det trolig avfärd den 8/11, var och hur återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar