tisdag 19 oktober 2010

Tisdag

Denna arbetsdag är nu över. Det betyder att jag nu gjort halva arbetsveckan. Fortfarande gäller det att se positivt, och att ta en dag åt gången. Haha, låter som ett känt mantra, men det hjälper. Två dagar är ju ingenting men en dag är ju ännu mindre, så jag fokuserar på en =) Vet dessutom att jag ska ut och köra långt imorgon, vilket känns bra. Fler mil betyder mer chill i bilen, och att jag till stor del slipper de sysslor jag tycker är tråkigast.

För övrigt har jag för mycket mat kvar att äta upp, kommer måsta släpa med mig en del hem. Jobbigt då väskhelvetet är just ett helvete... Men jag kommer vara så glad över hemresan att väskan antagligen känns lätt ändå! Gjorde pasta och tonfiskröra idag, ångrar mig lite nu när jag har ont i magen av pastan, men det känns så hemskt att kasta mat.

En gubbe frågade idag när jag skulle gifta mig, han tyckte jag var för gammal för att vara ogift då han faktiskt gifte sig vid 23-års ålder. Haha. Inte inom den närmsta framtiden kunde jag upplysa honom om. Undrar om han tycker jag är en lösaktig, ogift sköka nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar