fredag 1 oktober 2010

Se upp i backen

Ser ju lätt ut (klickbara bilder)

Sen började det gå uppåt, och detta är ingenting jämfört med längre fram

Ser ut som att rumpnissarna ska krypa ut när som helst

En bit upp


Lilla byn där nere

Berget Lihesten

Fjäll, det tar sig!


Toppen! Finns en bok man skriver i när man kommit upp, de tokiga norrmännen tävlar i vem som springer upp flest gånger på ett år


Fint!



Lihesten, igen. Ligger på andra sidan fjorden mitt emot vårt hus. Dit kan man också gå upp men är högre och svårare, finns dock utmärkt led hela vägen. Väl där uppe kan man bla se flera oljeplattformar ute i Nordhavet. Inget jag vågar gå uppför själv dock... David? =)

Lihesten

Lilla byn igen, sen gick jag ner för det blåste så.


2 kommentarer:

  1. Ser ut som en fin tur. Självklart skulle jag vilja vandra upp på Lihesten med dig. Verkar hur fint som helst. Skulle även vara kul att se plattformarna. Hur gick det med träningsvärken?

    SvaraRadera
  2. Træningsværken ær øverkomlig. Idag har jag hittat en fin traktorvæg i skogen som jag ska springa imorgon, dock ær det ju bara uppfør (och sen nedfør såklart) =)

    SvaraRadera