onsdag 20 oktober 2010

Onsdag!

Har bokat taxin som hämtar mig 8.50 på fredag morgon. Wiho! Och imorgon är det sista arbetsdagen. Har räknat lite på hur mycket jag kan förvänta mig att få ut i november, och fastän det naturligtvis hade varit ännu bättre med extra övertidspengar så får jag så jag klarar mig och dessutom kan betala Venezuelabiljett plus ett par andra viktigheter. Får nog räkna med ca 10 000 för flygbiljetten som det ser ut nu, dyrt, men värt det!

Det snöar här, lite sporadiskt sådär. Lapphandskar. Det var snö på fjällen idag när jag var ute och körde, men just nu kan man inte ens se Lifjellet på grund av all dimma. Kändes halvbra köra på blöt, snöig väg med sommardäck i morse men kan inte påstå att jag kör så snabbt längre. Upptäckte efter någon vecka att det inte fanns en enda anledning till att blåsa runt som en tok på vägarna.

Kvällen består av samma lika som alla lediga kvällar: en halvtimmes vila, löpning/promenad och idag ska det springas, mat, 45 minuter i bastun, dusch och sen sängen och vad som brukar bli en halv film.

Börjar med vilan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar