torsdag 14 oktober 2010

Læsa mer, plugga vidare. Igen.

Måste læsa IVA-syrra. Helst typ... imorgon?! Men det går ju inte! Men det ær iallafall ett måste, som ska uppfyllas nær møjlighet finns. Møjlighet = lite mer erfarenhet och något outgrundligt sætt att løsa det ekonomiska på, då CSN inte ger mig mer penningar. Men det fixar jag, om inte annat ær jag ju van leva snålt och på få kvadratmeter, och så vitt jag vet finns det flera 20 kvm-lægenheter att få tag i! Så møjlighet = till høsten, eller vad tror ni?

Jag har uppenbarligen något problem med att nøja mig med det jag utbildat mig till, haha. Vill bara læsa mer, vill bli riktigtjæklabra på något. Då blir IVA prima, tror jag. Helst skulle jag vilja jobba på ambulansen, fræmst før att jag verkligen lockas av ett jobb dær man inte vet innan hur dagarna ska se ut. Rutiner ær kul i cirka en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar