tisdag 12 oktober 2010

Imorgon...

...kl 08.00 går jag in i bubblan, arbetsbubblan, och levererar antagligen inga inlägg här förrän efter helgen. Med ett möjligt inhopp fredag förmiddag efter att jag sovit skönt och länge. Snacka om att jag kommer vara less söndag kväll, men skönt ha det gjort och kul börja nedräkningen på riktigt.

Tycker mina blogginlägg sakta men säkert minskar i intressepoäng men det beror nog på att det liksom inte händer något nytt här att berätta om. Är glad över att mamma är hemma, längtar efter att komma hem och kramas med nära och kära, har träningsvärk efter springtur. Samma lika som tidigare dagar, med andra ord.

Jo, en ny sak har uppdagats. Jag räknade ju med att vara borta 2,5 veckor vilket utökades till en månad och ett par dagar. Detta innebär att saker tar slut. Mina vitaminer och andra saker jag hade beräknat skulle räcka mer än tillräckligt börjar nu sina. Fast jag kanske inte ska klaga då helvetesväskan kanske blir några gram lättare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar