fredag 8 oktober 2010

Planer

Jag och Lisa smider planer. Undrar om våra planer går i lås den här gången? Man kan då inte säga att vi slås ner av motgångar eller låter oss besegras, nej, vi härdar ut och tar nya tag! Annars finns alltid plan B.

Annars. Annars så har jobbveckan gått över förväntan och varit riktigt rolig, har min lediga dag på 21 dagar i morgon och inte en susning om vad jag ska hitta på. David föreslog en utflykt, vilket vore kul, men svårt ta sig någonstans i detta ödeland utan bil. Svårt ta sig MED bil till och med då det inte direkt finns så många ställen att köra till. Kajak låter för farligt, Sognfjorden är si sådär 1300 meter djup. Morgonpromenad och eftermiddagspromenad med tillhörande fotosession är det enda jag bestämt då det ska vara sol hela helgen. Annars blir det nog antagligen mat, film, bastu och allmänt latande.

Har för övrigt varit 17 grader varmt här idag, riktigt riktigt skönt. Så en solstund på vår uteplats kanske jag också hinner med under min fullproppade (hö hö) dag.

Nu ska jag dricka en cider som jag köpt på Bunnpris för 30 jäkla NOK. Hoppas fan den är sjukt god, annars reklamerar jag till Roar imorn. Burken då. Jo, och internet tycks fungera här i vår hytte. Som ni för övrigt kan spana in och läsa lite om här: http://www.naturogferie.no/visartikkel.asp?art=440 Vi bor i Torsken, tycker det låter skitkul och skrattar varenda gång jag berättar det för någon.

Hoppas er fredag är strålande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar