onsdag 1 februari 2012

Har...

...visst drabbats av den outsägliga hungern, igen. Äter och äter, leds på att äta, men är hungrig inom en halvtimme ändå. Typ dödshungrig, inget blodsocker, ge mig mat - nuuuu! Stoppar jag magen full med protein och ganska fettrik mat blir det något bättre, kolhydrater försvinner liksom direkt. Finns inget kvar.

På dagens schema står en tur till Luleå med mamma och bror och besök hos barnmorskan (hinnsvepning, vad tror ni om det, fungerar det?). Ska starta upp allt med att krama våra katter en stund, duscha och se vilka mjukbyxor och vilket fult, strechigt långt linne jag ska ha idag då!!! Har ca tre uppsättningar kläder som känns någorlunda bekväma och tro mig, jag spyr snart på dem! För att inte tala om vinterjackan. Hej teletubbiekostymen.

Men, det ska vara över snart? Alla säger att "ut kommer den" och tja, jag är väl benägen att tvingas tro på påståendet men kanske, kanske är det ändå så att den inte kommer ut? Jag drömde i alla fall i natt att den kom, det gjorde inte ont alls och den var 25 cm lång. Slut på drömmen. Vad är det för himla dröm?

Mot duschen. Återkommer.

1 kommentar:

  1. hej! vill kommentera alla dina inlägg men sitter m en hemtenta i akutmedicin. en liten kik unnar jag mig dock o EN kommentar, för den här gången!

    nu är det alldeles snart dax - den ökade hungern tror jag är ett starkt bevis för att kroppen samlar på sig den sista energin inför förlossning! :)

    kramkram!

    SvaraRadera