måndag 20 februari 2012

Lovis 2 veckor!

Konstigt... Känns som att det var igår jag låg där alldeles slutkörd, ledsen, lättad, drogad, trött, förvirrad, besviken men innerst inne alldeles alldeles lycklig, medan mina tre doktorskompisar (det känns som att de blev mina polare, på riktigt) karvade lite och plockade upp en skrikande bebis. Som försvann ut lika snabbt som jag hörde henne. Jag tror jag somnade av lite just då, för jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen, förrän David kom in med henne. Fina, bästa David. Hm, jag skriver visst alltid det när jag tänker på honom. Nåja.

Nu är Lovis i alla fall två veckor, hon ligger och sover i sin vagn medan jag flyttfixar lite halvhjärtat och David är på banken och fixar med lånen. Imorgon ska David tillbaka till jobbet och det känns nervöst men spännande. Onsdag när han ska jobba natt känns dock mest bara nervöst. Men det fixar vi va!?

Ännu en nybisbild, ska försöka uppdatera med lite nyare bilder när vi har tid. I veckan blir det flytta av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar