fredag 3 februari 2012

Visset

Vaken sedan kl 02.50, visset som fasen... Vaknar och kan inte sluta tänka på saker, och snurrar runt runt i sängen så till slut gick jag och lade mig på soffan. Var rädd jag skulle väcka David som nyss åkt till jobbet. På soffan hittade jag också distraktion i form av trav, somnade nästan om en stund.

Hur kallt är det egentligen? Min tempometer säger minus femton, helt okej enligt mig som räknat med minus trettio då det var -28 när jag lade mig igår... Blev lite ledsen när jag insåg att om det är så kallt i helgen så kan jag knappast sticka näsan utanför dörren, har inte varma kläder som passar. Men minus femton kan nog gå!

Önskar att vädret var som på bilden från i somras då jag och Klara är på promenad! Och att det var min bebis i vagnen. Jag blir snart jättedeppig, tror jag. Ska det vara så att vänta?

Varför måste JAG vänta!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar