tisdag 31 januari 2012

BF + 5

Fast jag insåg tidigare att jag nog räknat lite fel, ska nog egentligen vara BF +4 idag... Men vi kör vidare som tidigare. Lika bra det.

Och ingen bebis! Tråkigaste veckan att vänta dessutom, då David jobbar dagtid och Lisa åker till Helsingborg imorgon. Fast vi hängde igår och det var trevligt, åt godaste kakan! Idag har jag roat mig med att deppa halva dagen tills jag insåg att det var asmegatråkigt och åkte in till stan, åt lunch med min bror och spanade in hans nya lägenhet plus Reprisen och lite andra affärer. Gjorde värsta fyndet igår på Indiska, de hade 70% av reapriset och köpte ett par dukar och bordstabletter, men var tvungen köpa några tabletter till. De har för övrigt sjukt snygga kläder där nu, självklart nyinkommet och inte rea, och dessutom shoppar jag inte förrän jag känner mig någorlunda som mig själv igen. Kroppsmässigt dvs. Men ändå.

Nu ska jag leka husmor och fixa lite middag till David, sedan ska vi nog hjälpa Jon få in lite grejer i lägenheten. Jag är bara glad över att ha ett projekt att pyssla med, så det blir kul. Hänga upp lite gardiner och sånt.

Snälla, håll tummarna för att den kommer ut, i alla fall någon gång. Tänk om det inte blir någon bebis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar