måndag 29 november 2010

Också var det bara En

De frågade tidigare om jag kunde jobba dubbelt imorgon med, men jag tackade nej för jag tänkte att jag skulle städa och packa. Städningen gjorde jag dock idag på en halvtimme då jag fick veta att jag eventuellt får sällskap här, kanske redan i natt (emellertid tomt ännu) eller kanske imorgon. Hade nog hellre varit själv men skit samma, jag får ju åka hem! Packningen, tja, tar den en kvart är det bra för jag har ju knappt något att packa. Så kanske skulle jag inte tackat nej till dubbelpasset, speciellt inte om "sällskapet" dyker upp. Nåja, kan bli skönt med en slapp kväll och sitta och peppa inför hemresan med.

Ikväll är det kallt här inne men det känns inte lika kul att elda utan Lisa så jag tror jag tar en dusch och kryper ner under duntäcket sen. Somna tidigt känns lockande. Det förvånar mig dock inte om det eventuella sällskapet klampar in här om någon timme. Men det må vara hänt.

1 kommentar:

  1. Sista dagen innan hemresan. Tiden kryper sig fram, faan vad jag saknar dig.

    SvaraRadera