torsdag 11 november 2010

Fire

Puh, vi har eldat för mycket igen. Det är sjukt varmt här. Till och med Lisa som är frusnast i världen tycker att det är varmt så nu vädrar vi ut all värme som vi producerat genom att kasta in gigantiska vedklabbar i tid och otid.

Vi gick en lång promenad på 1,5 timmar efter jobbet, och fjantade oss i reflexvästarna som vanligt. Andra höjdpunkter ikväll har varit att diska med diskmaskinen, elda storklabben, äta omelett och lyssna på Lisa när jag försökte med vissa svårigheter (för många brytare för min trötta hjärna) tända lampan i köket:

Lisa: Jag får typ whiplash av den där lampan!
Jag: Haha, hur fan får du whiplash av en lampa?
Lisa: Hahaha, ja men du vet, inte whiplash utan dudddudududuh (samtidigt som hon skakar med kroppen).

Epilepsi med andra ord. Behöver jag nämna att vi börjar bli lite lappsjuka här? Gårdagskvällen var nästan i samma knasiga kaliber. Undrar hur vi kommer vara om tre veckor? Stackars våra kära därhemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar