måndag 17 januari 2011

Yogamorgon

Klockan är strax efter halv nio, vi har yogat och ätit frukost. Kroppen är lagom trött men glad efter yoga. Kommer för övrigt vara bredare än en lagårdsdörr när jag kommer hem, för här innehåller allt socker. Men men, idag ska jag försöka köpa mig lite naturell yoghurt. Och ägg finns ju. Nu ska vi ut på shoppingrunda, sen lunch här hemma och efter det sola vid poolen. Kanske bada, men det är ärligt talat lite kallt för mig, haha. Jag gillade vattnet i Turkiet i september, där man inte ens kände att man gick ner i havet. Badkrukan, ja visst!

Vi har lite olika planer för veckan, tyvärr har vi råkat köra sönder bilen (eller de taskiga vägarna har tagit sönder den), men den ska till en mekaniker idag och vill de behålla den så tar vi bussen. Idag ska jag också besöka en resebyrå och se vilka alternativ som finns för Isla de Margarita, Los Roques osv. Kul!

Kram på er alla. Saknar dig idag med David! Vet att jag är töntig och cheezy, men det skiter jag i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar