torsdag 13 januari 2011

Venezuela

Torsdag är det idag va? Jo, jag tror det. Klockan är halv sex här nu och vi ska strax åka iväg och vara sociala hos några vänner till Janys familj. Dricker en öl och det är varmt och skönt. Idag har vi badat pool och solat. Har en massa saker att skriva men hinner inte riktigt då vi strax ska iväg, hade tänkt logga in tidigare och skriva men vi fastnade i intressanta samtal. Så, förhoppningsvis orkar jag senare ikväll och om inte, så imorgon. Vi ska stiga upp vid 05 imorgon, iofs inte en annorlunda tid här då dagen börjar väldigt tidigt för att slippa lite värme, för att åka iväg till en vacker plats som heter Mochima. Som ni får se på bilder här imorgon!

Resan gick helt utan problem, men var väldigt trött när jag kom fram. Allt är super men jag saknar David! Tur jag har mina underbara vänner här.

Nu ska jag göra mig klar. Kramar till er alla.

1 kommentar: