torsdag 24 februari 2011

Kömmentärer

Jääääh! Rekord har slagits! Nu har ju käre Erik också kommenterat. Detta betyder att vi nu är uppe i.... få se.... hela fyra mänskor som kommenterar! Inte för att jag tror att det är så många fler än det som läser, men OM det nu är det, kan ni inte skriva ett litet hej då? För att göra en stackars, socialt utsvulten sjuksköterska i ödemarken glad?

Jaja. Nu ska jag ge mig, borsta av knäna som jag uppenbarligen kryper omkring på och ge er handfasta råd om hur ni gör. För att kommentera på Blogger behöver man ett google-konto. Skapa ett sånt. Var man finner det antar jag att ni kan räkna ut. Om inte, någonstans där vid kommentarrutan bör det ju finnas en länk. Skapa ett konto och skriv hej. Eller vad fasen ni vill.

Och nej, jag VET, vi tänkande individer är leds på att google registrerar oss i sin databas, kartlägger oss som små kryp. Men jag är ledsen, vi är små kryp. Och vi är redan kartlagda. Samhället, staten, överstaten, de multinternationella företagen, bankerna, de har oss redan systematiskt bokförda och det suger, men så är det. Och för att underlätta för både dem och mig, gör nu ett googlekonto och kommentera! HEJ!

1 kommentar:

  1. Betald av Google eller hur, vavava? Haha, ja det är nog lite tjörvat och bökigt för en del. Nä nu måste jag fortsätta plugga. kram

    SvaraRadera