onsdag 16 februari 2011

Alejandra Pino Araya

Alejandra ær min kompis, hon ær fin på alla sætt. Snæll och rolig och omtænksam och generøs och hæftig. Enda nackdelen ær væl kanske att hon tar cirka tuuusen år på sig i affærer. Speciellt att hitta ett par jeans. Søka jeans i trettio graders værme bland en miljon oorganiserade venezolaner kan gå mig på nerverna. Haha! Skæmt åsido. Jag skulle gærna gå i affærer med henne nu. En stund iallafall... =)


Ale tycker att jag ska ha en gås på min gård. En sån hær?

Helt ærligt stulet kort. Jag har bara lånat! dels før att kortet ær så fint, dels før att Sergio tycktes fastna på vældigt få av mina egna foton.

En av de enda stunder vi vilade under vår shoppingrunda. Pust! Ni ser ju hur damerna kørt slut på mig, eller hur?!


Fin!


Nåja. Det jag ville komma till var att Alejandra ær en fin væn och att det var alldeles fantastiskt att jag, bara sådær, fick komma och hælsa på hennes familj i hela tre veckor. Jag har sagt det till dem tidigare, men jag kan sæga det igen. Kram på er! Och bara før att jag kan, och har lite långsamtid sista stunden på jobbet, så bjuder jag på detta inlægg dedikerat till Shakira II, Mili Militante och el Jefe de la tribu!
Miljoner kramar till er!

1 kommentar:

  1. Min Katita!!!!!!!!!!! du gör mig rör till tårarna!!!!! Du har gett mig massor av de bästa och finaste stunder i mitt liv! TACK FÖR ATT DU VILL VARA MIN VÄN!!!!!!!!!!!!

    Mili Militante y jefe de la tribu älsakr dig med!!!! de pratar om dig varje dag min vän :D

    Och ja!!!! det var en sånt fågel!!!!!!! visst är de finna :D och idag kom en liten hund på samma affär....tänker kläda mig kill Bill style och smyga för att ta den för mig!!! hahahaha....hmmm...då behöver jag en ny mc kläder...i guld....och en Hatori Hanso svärd... måste shoppa snart igen! :D Följer du med????? hahahahahahaha

    Lov youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    SvaraRadera