lördag 26 februari 2011

Hubbedidoo

Dricker kallt kaffe och væntar på att klockan ska bli kvart øver tre så jag får gå och vila mig en halvtimme, innan jag børjar om att jobba igen. Igår nær jag var ute på min extremt bløta promenad så kom jag på en massa bra saker jag skulle skriva om hær. Men nu ær de som bortblåsta. Eller det ær inte sant, jag kommer fortfarande ihåg dem men jag ær så trøtt att jag inte kan uppbringa energi att skriva om dem just nu. Så ni får nøja er med detta totalt meningsløsa inlægget tills jag får kraft att skriva om

-Canned Heat
- Brent Mydland som spelade i Grateful Dead
- att promenera (eller vara ute i allmænhet) i regn
- hemlængtan (kanske inte så upplyftande men det skiter jag i, detta ær liksom mitt enda sociala forum)
- fina djur
- och andra viktiga saker

Nu har ni verkligen något att længta till, eller hur!? Men den som væntar på något gott... (væntar då fasen ALLTID før længe anser jag, varfør ska man måsta VÆNTA på bra saker?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar