onsdag 22 september 2010

Pepp?!

Börjar känna en viss pepp inför detta. Har känt mig osäker och nervös och allmänt halvgrinig någon dag, att det ska bli en dålig upplevelse, att vi inte ska få jobba så mycket som vi vill osv. Men det är ju faktiskt så, att vissa saker kan jag styra över och andra inte. Då är det bättre jag fokuserar på det som ligger i min makt att förändra, och försöker släppa resten. Har lite för stort kontrollbehov i vissa avseenden, jag tror inte man mår bra i längden av det. Och jag tror i grund och botten inte heller att livet går ut på att ha kontroll över det som sker runt en. Så jag övar! Och nu släpper jag nojjan kring detta och håller bara tummen för oss, gör det ni med imorgon, då har vi vår första (och enda) introduktionsdag.

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Var ska ni vara någonstans? Jag tror nog att ni kommer att få det jättebra! Skoj att ni nu har en blogg där man kan få följa era äventyr :-)

    Sköt om er!

    Kram Anna

    SvaraRadera