torsdag 30 september 2010

Boende 2.0

Huset

Utsikten från uteplatsen

Utsikten från mitt fönster i morse

Bastu i ett av badrummen!

Vardagsrum

Kök

Mitt rum

Det är mycket som har uppgraderats nu mina vänner, kan jag lova. Det är heltotroligtjäklasuperfint här. Huset jag bor i byggdes 2008, nytt och fräscht. Har stor mjuk säng, tvättmaskin, golvvärme, ja - mer än jag behöver. Mer än vad jag har hemma. Det är byggt för uthyrning till turister tror jag, men nu hyr företaget jag jobbar för det åt oss som är här. Det finns trådlöst internet men routern har gått kaputt så imorgon kommer en Mr-fixit och ska laga den. Håller tummen för att det börjar fungera. Just nu sitter jag och surfar vid ett bord inne i den överraskat välsorterade matvaruaffär/pub som samme (extremt trevlige) man också äger, och som ligger typ 15 meter från vårt hus. Nu låter det som att det finns värsta centrum här men det gör det INTE. Det finns ingenting alls förutom en massa berg att vandra upp på och så den här Bunnprisaffären då. Precis som jag vill ha det!


1 kommentar:

  1. Låter helt underbart. Hoppas du får riktigt mycket jobb, men inte mer än att du kan utforska omgivningen oxå. Kram!

    SvaraRadera