lördag 25 september 2010

Men...

Haha, nu när jag läser nedanstående inlägg så känns det väldigt dystert. Så himla dystert är det ju faktiskt inte här, det är bara lite jobbigt att vara på ett ställe där man inte hittar till någonting alls och samtidigt vara sjuk.

Bergen är annars väldigt vackert, Lisa kallar det mini-san fransico, och så ser det ut. Kullar och dalar och vatten. Jag tror dock inte att jag skulle vilja bo här, det är ganska jobbigt att transportera sig själv utan att det blir värsta träningspasset. Träningspass passar mig iofs bra, men inte nu när jag har 39-graders feber och inte kan svälja. Det är ganska kyligt nu när det inte regnar dessutom, kring 10 grader såg jag på bilens instrumentpanel igår att det var.

Jag vill bli frisk så att jag kan springa men är lite fundersam över var jag ska springa. Här uppe är det ju liksom bara superbranta backar, och då lär jag ju knappt palla 2,5 km. Det finns en fin slinga runt vattnet längre ner mot stan, men då ska jag ju ändå ta mig upp och hem efter den turen. Det går ju förvisso bussar till sjukhuset men sen väntar 238 trappsteg och några bamsebackar!

Vi får se hur det blir när de äckliga bakterierna bestämt sig för att flytta ut från min hals.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får tag på meducin och blir frisk.
    Kanske kan fråga nån tant om du kan nalla ur medicinskåpet;)

    SvaraRadera