tisdag 21 september 2010

Kommentarer

Det kommer ju att skrivas här för att mina fina där hemma ska kunna läsa vad vi pysslar med i grannlandet. Och då hoppas jag att de där fina (familj, vänner och alla andra som vill höra dit) också skriver någon kommentar, någon gång. Kruxet med blogspot är dock, tror jag, att man måste ha ett googlekonto för att kunna kommentera. Och säga vad man vill om google, men skaffa ett sånt vetja. Det är i allafall bättre än att se den där billiga reklamen som finns på blogg.se

Om ett dygn landar vi. Introduktion på torsdag, kvällspass på fredag. Inte bestämt mig om jag tycker det känns kul eller hemskt ännu, haha, men jag är säker på att det i slutändan kommer bli alldeles utmärkt.

Nu ska den finaste visst lära mig spela Settlers. Ser ut att kunna gå lite hur som helst för mitt lag om vi säger så, oroväckande många pjäser. Detaljer. Små... saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar