tisdag 15 maj 2012

Yo!


Kolla coolingen!

Idag står föräldragrupp på schemat. Just nu sover Lovis sin förmiddagsnap och jag har skyndat mig i duschen och dricker nu kaffe. Alltså jag blir tokig så klängig hon är just nu! Parkerade henne i babysittern när jag gjorde min gröt och direkt jag gick utom synhåll så startade ett evigt klagande. Som sakta men säkert övergick i fejkgråt som i sin tur förvandlades till stortjut. Och jag låter henne inte sitta och tjuta ensam, att inte ta upp henne direkt hon piper är ju en sak. Jag saknar förr i tiden... Förr i tiden som för två veckor sedan då hon somnade i sin babysitter :-) Men nattningen igår gick åter smidigt, så hoppet finns kvar!
Nu ska vi pussas och flina åt varandra. Världens gulligaste unge har vaknat!

1 kommentar:

  1. Allt går i vågor och inget är beständigt. Varken bra eller jobbiga perioder. Klara är underbar just nu, pratar mycket och är duktig klättrig. Samtidigt som hon är otroligt envis och dominant och jobbig. Vi tittar nu på bilder på er tillsammans och vi längtar efter er och Lovis JÄTTEMYCKET :) /Erik, Nina och Klara

    SvaraRadera