måndag 28 maj 2012

Erkännande

Har ett erkännande att göra. Lovis och jag ser SOS 112. Naken. Ja inte jag då, men lillan.

Vi ser inte tv med henne förutom vid extremt enstaka tillfällen. Varför skulle vi? Hon har inget ut av tv:n. Visst, hon gillar att glo på det som rör sig där men vi väljer hellre att göra andra saker med henne.

Men, så till erkännandet. Gnällig bebis, trött som tusan. Måste försöka hålla henne vaken iallafall till sju då hon kan göra natt. Lovis diggar att vara naken så det var ju givet, tv:n blev lite av sista utvägen när inget annat dög.

Fast någon barnvakt är den inte och ska inte bli. Vi sitter här tillsammans och gör lite strechövningar som vi fick med oss från massagen. Då gör jag hellre mig av med den. Tv:n alltså.

Visst låter jag galet pretantiös!? :-) Det bjuder jag på. Finns mycket värre saker att vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar