måndag 7 maj 2012

Godmorgon!


Nja, liten hade svårt att somna igår så det slutade med att jag plockade upp henne och höll henne i famnen. Då somnade hon på två röda. Inte så ofta det händer numera att hon inte somnar på egen hand till kvällen men tippar på magknip pga stillastående mage. Nåja. Hon får så gärna somna i min famn om det är vad som behövs, varför snåla med kramarna?

I övrigt har vi varit vakna sedan kl fem då magknipet satte igång igen. Hon piper och stönar och försöker prestera men det går inte så bra. Mellan varven är hon dock som vanlig, go och glad. Verkar inte ha ont när jag klämmer på magen och det rör sig där inne. Så jag är väl orolig men inte SÅ orolig ännu. Mest jobbigt när hon har det jobbigt. Nu sover hon igen dock.

Erik och Nina, tittar ni in här något? Jag skriver mest för min egen del men bilderna är mest för att ni (och såklart våra andra vänner och familjemedlemmar som inte finns i vår geografiska närhet) ska få se Lovis och hur hon växer. Och kanske visa henne för Klara. Hon längtar så mycket efter er! Vi också för den delen. Sjukt mycket!

Men vem läser egentligen? Snälla berätta för mig! Funderar nämligen på om jag skulle lösenordsskydda så jag har lite koll på vem som kan gå in. Tänkte ju redan det från början när det blev en Lovisblogg, men har inte kommit mig för det... Nu är det ju inte så extremt intressanta inlägg här (som detta), men bilderna tycker jag ju är de finaste i världen.

Lösenord eller inte?

7 kommentarer:

  1. Jag läser :)
    Lösenord eller inte det är svårt. Funderar själv på samma sak, men tror att det bara är mina närmaste som läser. Har gjort så att min blogg inte kommer upp på google.
    /Annika - som kommenterar anonymt - annars hittar ju alla som läser din blogg till min blogg ;)

    SvaraRadera
  2. Jag läser! Jag är inne varje dag och hoppas på mer foton av finfina Lovis/ Carola

    SvaraRadera
  3. Jag läser också, om det blir lösenord så vill jag ha det ! / Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag läser din blogg. Vill även se era fina bilder på lillungen Lovis. Hon är ju så himla söt och vi har ju förmånen att träffa henne med jämna mellanrum. Idag kommer hon på middag hos farfar och mej, Iréne!

    SvaraRadera
  5. Jag läser också bloggen fast jag inte känner er. Hoppas givetvis på att kunna fortsätta läsa den utan lösenordsskydd. Tror som Annika skrev, att det oftast är de närmaste som läser och en del som råkar springa på din blogg. Du kan ju välja att bara ta bort den från google.

    Mvh/Mia

    SvaraRadera
  6. Jag brukar kika in här lite nu och då.

    Kram
    Kusin Maria

    SvaraRadera
  7. Men va faann! Hade skrivit värsta inlägget också försvinner det,. Det är nackdelen med jävla bloggarna, man måste logga in sig på saker och skriva konstiga koder bara för att skriva ett inlägg, det är ju därför man gör det så sällan, man är så van med enkla fb.

    Hmm.. mitt förra inlägg var trevligare. Det gick ungefär så här: Vi är inne ibland men det var ett tag sen nu, men nu är sidan BOOKMARKAD så nu kommer vi att kräva dagliga uppdateringar! Vi längtar efter er och Lovis också, vi pratar om er och Klara fyller i "ååh Lovis, hon är så söt". Hon säger så om söta saker ibland :) Särskilt när vi tittar på bilder. Nu är det läggdags, och om två månader ses vi! WOHOOO!!! /Erik

    SvaraRadera