fredag 13 april 2012

Sötfisen!

Idag är Lovis väldigt talför, jollrar och gnäller och tjattrar som bara den! I natt sov hon också lite längre, från 19.30 till 01.30, åt på 15 min, sov sedan vidare till ungefär 05.30. Åt och sen sov vi till kvart över åtta då solen såg så festlig ut att jag tyckte vi skulle gå upp! Idag har Lovis powernappat och tränat om vartannat, både på rygg och mage, och även åkt sele en liten stund då jag ville testa sätta på den själv. Det gick fint! Nu blir det strax mat för henne, har just matat mig själv, och sedan ut i vagnen för promenad resp sovstund!

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt leende:) Vi kommer ju till er imorgon! Äntligen har dem lyckas planera ihop våra Davidar:)
    Jag har startat om min blogg nu så nu kan vi följas på nätet! kram

    SvaraRadera
  2. Ååååhhh hon är så SÖÖÖT! :) Jag längtar så efter att få snosa med henne!!! En snosluktarKram från Erik :)

    SvaraRadera