söndag 22 april 2012

Bleh!

Idag är en sur dag. Eventuella husproblem som skulle kunna bli MYCKET kostsamma. Försöker att inte ta ut allt i förskott men det kanske är lika bra, och i sådana fall eventuellt bli positivt överraskad. Kommer kosta att kolla upp det med, men det är det nog värt. Kan ju inte köpa någon av dessa godingar om jag inte kan sätta upp dem:


Min lille katt har varit på vift sen i morse, tycker INTE om det. De går ju aldrig långt eller är borta länge, en timme är nog max när det finns någon hemma... Men inte nu. Suck. Han har väl säkert gått in i någons garage eller förråd. Och kommer säkert ut igen. Plus att det inte är kallt så han fryser, skönt det. Men jag oroar mig ändå... Och Lasse saknar brorsan.

Ja, också den här gäckande svanskotan då. Och inte blir man upplyft av det faktum att vissa haft ont i svanskotehelvetet i typ två år (!) efter förlossning. Alltså då dör jag ju. Jag har ju inte ont hela tiden, och bara lite ont så länge jag inte suttit "på" svanskotan, alltså bakåtlutad, för länge. Men ändå.

Sorry, var tvungen få klaga lite. Har som tur var världens, världens, finaste unge. Och när jag tänker på det blir de andra problemen genast mycket mindre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar