lördag 5 mars 2011

Snart!

Ikväll har jag sett fyra avsnitt av Greys Anatomy som gick på tv, och irriterat mig på att det ibland är så JÄVLA overkligt. Haha. Tänk om sjukhuslivet vore hälften så glammigt och dramatiskt. Nåja. Det var gulligt och romantiskt också. Programmet alltså.

Packat har jag också, åtminstone det jag inte ska använda. Jobbar först mellan 07.30 och 13.30 imorgon, sedan från 16.00 till 22.00. Sedan är dessa tre veckor över! Såklart strulade det med taxibeställningen till måndag morgon, så ni kan väl hålla tummarna att det kommer en taxi. Annars vet jag inte riktigt vad jag gör...

Förutom den allmänna, sköna känslan av att vara hemma, så längtar jag till att kunna ta långpromenader där det inte bara finns en enda väg att gå efter, och där man kan gå runt, ni vet. Inte rakt fram, vända och sedan rakt fram hela vägen hem. Korpen ska också besökas, hade väl tänkt springa det där vårruset i slutet av maj (nu har jag skrivit det här så nu finns ingen återvändo, haha!). Men fem km ska jag ju klara, ingen match. Måste bara sluta vara så jäkla slö.

Nu ska jag glo på tv:n en stund, dricka lite vatten, duscha och sen sova alldeles jättetidigt.

Snart hemma!

Åh. Nu känns det som att jag jinxade resan. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar