onsdag 23 november 2011

Rosa

Börjar min nyligen eventuellt återupptagna bloggkarriär (?) med att påminna mig själv om en sak jag skulle vilja ha, nämligen denna:
En Kitchen Aid! Har dock svårt att motivera varför jag behöver en köksmaskin för en sisådär 5000:-, men en sak vet jag och det är att jag hellre lägger 5000:- på en rosa Kitchen Aid än en platt-TV (något som också "saknas" i det Nyströmska/Rogmalmska hushållet). Jepp, så är det, tjock-TV 4ever! Eller iallafall tills vi ramlar över en väldigt billig, allra helst gratis, sådan.

1 kommentar:

  1. Jag säger bara köp. Fick en i julklapp och nu undrar jag varför ini hela havet jag inte skaffat det tidigare. Klockrent till det mesta dock inte bulldegar på 1 liter deg då förstås... men annars. :-) Å snygg är de ju dessutom.
    Kram Lea

    SvaraRadera